Kassan jäsenille järjestettiin syksyllä jäsentyytyväisyyskysely. Tulokset olivat linjassa aiempien vuosien vastausten kanssa sekä suhteessa muiden kassojen tuloksiin. Parhaimmat palautteet saivat Netta-verkkopalvelu ja verkkosivujen toimivuus.

Jäsenten palautteen perusteella päätettiin laajentaa puhelinpalvelua niin, että jatkossa palvelua saa myös maanantai-iltapäivisin. Tammikuusta lähtien puhelinpalvelu palvelee entisten aukioloaikojen (ma-pe klo 9 – 12) lisäksi myös maanantaisin klo 13 – 15. Asiakaspalvelun aukioloaikoja muutettiin myös niin, että jatkossa asiakaspalvelupiste Siltasaarenkadulla on auki arkisin klo 9–11 ja 13–15 ja kesäperjantaisin klo 9 –11 ja 13–14. Muutokset astuvat voimaan heti, kun asiakaspalvelu aukeaa remontin jäljiltä.

Jäsentyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvottiin kolme Verkkokauppa.comin lahjakorttia. Onnekkaat voittajat löytyivät tänä vuonna Hämeenlinnasta, Ylivieskasta ja Tohmajärveltä. Onnea voittajille!

Kiitos kaikille vastanneille palautteesta.