Siirry sisältöön

Kuljetusalan Työttömyyskassa sulautuu Avoimeen työttömyyskassaan, A-kassaan 1.1.2023. Kuljetusalan Työttömyyskassan jäsenten maksatusjärjestelmään tallennetut tiedot sekä jäsenrekisteritiedot tullaan siirtämään osaksi A-kassan tietojärjestelmää joulukuun kahden viimeisen viikon aikana.

Tietojen siirrosta aiheutuu käyttökatko kassan käsittelyjärjestelmään, jonka takia mahdollisuus hakea Netan kautta etuutta sulkeutuu 20.12.2022 kello 11:00. Käyttökatkon aikana hakemuksia ei voida käsitellä eivätkä kassan puhelinpalvelussa päivystävät etuuskäsittelijät voi tarkastella jäsenten tietoja tai hakemuksia järjestelmästä. Seuraavan kerran päivärahaa voi hakea A-kassan eAsioinnin kautta 2.1.2023.

Kokonaan työttömien tai lomautettujen jäsenten 19.12.2022 jättämät jatkohakemukset pyritään käsittelemään ja päivärahat maksamaan ennen joulupyhiä, jos kassalla on hakemusten käsittelyyn tarvittavat tiedot. Työttömyyskassan puhelinpalvelu on avoinna 23.12.2022 asti.

A-kassan palvelu avautuu 2.1.2023 kello 10:00. Tällöin jäsenet voivat lähettää kassalle viestejä e-asioinnin kautta ja olla kassaan yhteydessä puhelimitse.

Pahoittelemme järjestelmäkatkoksesta aiheutuvaa viivettä maksatuksessa.

A-kassan yhteystiedot

Avoin työttömyyskassa, A-kassa (2.1.2023 alkaen)

Kassan puhelinpalvelu 020 690 455 (ma-pe 8.30–15.00)

Verkkosivut: www.a-kassa.fi (eAsiointi)

Haluamme lämpimästi kiittää kaikkia jäseniämme ja toivottaa oikein hyvää joulua ja onnea vuodelle 2023!

Kuljetusalan Työttömyyskassa