Siirry sisältöön

Käsittelyaika / Handläggningstid

Hakemusten käsittelytilanne 28.7.2021 Uudet hakemukset otetaan käsittelyyn noin 3 viikon kuluessa, tällä hetkellä käsitellään 8.7. saapuneita hakemuksia. Sovitellun päivärahan hakemukset otetaan käsittelyyn n. 3 viikon kuluessa, tällä hetkellä käsitellään 6.7....

Katkos kassan sähköisessä Netta-verkkopalvelussa ma 24.5.

Työttömyyskassan sähköisessä Netta-verkkopalvelussa on katkos maanantaina 24.5. klo 17 – 21 järjestelmäpäivityksen vuoksi. Tällöin asiointi verkkopalvelun välityksellä ei ole mahdollista. Pahoittelemme jäsenille aiheutuvaa häiriötä.

Sähköisen verkkopalvelun hakemusuudistus 18.5.2021

Jatkossa hakemusten täyttäminen on entistä helpompaa kassan sähköisessä Netta-verkkopalvelussa. Kaikkien ansiopäivärahahakemustyyppien täyttäminen tapahtuu saman “hae ansiopäivärahaa” -painikkeen takaa. Tämän jälkeen ohjelma ohjaa jäsentä automaattisesti...

Puhelinpalvelussa tekninen vika

Kassan puhelinpäivystyksessä on ilmennyt tekninen vika järjestelmän toimittajan puolelta. Tällä hetkellä kassa ei pysty vastaamaan puheluihin. Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriötä. Päivitys 6.4. klo 13:50. Vika on saatu korjattua ja päivystämme jälleen...

Pääsiäisen ajan maksupäivät

Kassan ollessa suljettuna 2.-5.4. pääsiäisen vuoksi, on viimeinen maksupäivä ennen pääsiäistä torstaina 1.4. ja ensimmäisen maksupäivä pääsiäisen jälkeen tiistaina 6.4.

Häiriö päivärahojen maksatuksessa

Teknisen virheen vuoksi osa 10.2.2021 ja 11.2.2021 maksussa olleista päivärahoista on maksettu jäsenten tilille virheellisesti kahteen kertaan. Tuplamaksun saaneisiin ollaan yhteydessä, ja heille annetaan ohjeet liikamaksun palauttamiseksi. Osa maksuista, joiden piti...